n3fen's blog

martes, febrero 28, 2006

Ni Benicàssim ni polles. OXEGEN Festival!

El millor Festival de l'estiu... i de llarg! Jo ja m'estic mirant bitllets d'avió. Quin cartell!



Line up

SATURDAY 8 JULY

The Who
The Strokes
Arctic Monkeys
James Brown
Richard Ashcroft
Primal Scream
Editors
Eels
The Magic Numbers
The Go! Team
David Morales
Timo Maas

SUNDAY 9 JULY
Red Hot Chilli Peppers
Kaiser Chiefs
Paul Weller
Franz Ferdinand
Bellx1
Pharrell Williams
Sigur Ros
Manu Chao
Placebo
Damian Marley
Clap Your Hands Say Yeah
The Kooks
Felix Da Housecat
Errol Alkan

3 Comments:

Anonymous Anónimo dijo...

ja veus... Fa molt bona pinta... Fins hi tot hi ha grups que no s'ha de portar americana i xapetes... Penses anar-hi???

5:44 p. m.  
Blogger n3fen dijo...

a mi m'encantaria... és una pasta, el vol i tota la polla... però ja que m'he passat tot la'ny currant i sense fer gran cosa.. m'agradaria rebentar-m'ho aixi.

5:49 p. m.  
Blogger sr. sike dijo...

el fan a Irlanda. ës que m'ha costat trobar-ho. Així deixem constància i les coses clares. ;)

Pel què fa el cartell. Tela no? És de lo más. Mola perquè almenys és força heterogèni dins del què cap i quasi tots podrien ser caps de cartell.

5:57 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home