n3fen's blog

jueves, octubre 19, 2006

meMe musIcal

De tant en tant et sorprens gratament quan, després de sopar, vas a fotre una ullada als blogs de la penya i et trobes coses com aquestes.

Últimament (i ja fa massa temps) estic escoltant SigurRos a tort i a dret, i crec que seria molt complicat respondre a aquestes preguntes amb Vonlenska.

Així doncs, i aprofitant que ben aviat tindrem el seu nou disc entre nosaltres, em decantaré p' els pets, tot i que m'agradaria fer-ho amb molts altres grups.

Banda o grup escollit: Els Pets

Ets home o dona? Sebastià
Descriu-te: Massa jove per fer-me gran
Què senten les persones sobre tu? La vida és bonica (però a vegades complicada)
Com descriuries la teva anterior relació sentimental?: S'ha acabat
Descriu la teva actual relació sentimental amb el teu novio/a o pretendent:
Noia de vidre
On voldries estar ara?: Calafell
Com ets respecte a l'amor?: Dissimulat
Com és la teva vida?: Por
Què demanaries si tinguèssis un sol desig?: La solució
Ara despedeix-te: La mort em ve a buscar



Per cert, Els Pets Fan Teatre el 23 de Novembre a l'Auditori.

Etiquetas:

1 Comments:

Blogger República B612 dijo...

No hagués pensat mai que escolliries el Pets. Però em fa il·lusió que t'hagis animat a fer-lo. Sebastià... Em recorda a casette que un dia em van gravar...

3:19 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home