n3fen's blog

lunes, enero 22, 2007

Foc a la barraca

Com tots sabreu a aquestes altures, divendres a les 8 del matí vaig ser desallotjat del meu luxos pis a causa d'un incendi al pis del costat. Els fets van anar més o menys així:

A mi em sona el despertador a les 8:20, per tant qualsevol fet trascendental (guerra nuclear, tsunami, invasió extraterrestre, etc) que passi abans de les 8:20, no existeix en el meu rellotge vital. El foc va ser originat a l'habitació del 2on 2ª que dona just paret per paret amb la meva habitació. Vaig sentir soroll i espetecs, i com que estava dormint, em van passar diferents coses pel cap:

-1ª: Estava pedregant molt fort molt fort, tan fort que les pedres havien rebentat el sostre i estaven entran a l'habitació del costat.
-2ª: Els veins s'havien emprenyat i s'estaven ostiant a base de bé.

No li vaig donar massa importància. Mitja volta i a dormir. De cop un bon sotrac em fa obrir els ulls i saltar del llit: Estaven picant amb molta mala llet a la porta. Vaig a veure què passa, obro la porta, i tal i com l'obro veig el policia enrollat que em diu que tiri avall cagant llets que s'està calant foc al costat. em giro i una fumerada de can collons em fot una òstia que em deixa grogui. Baixo al carrer cagant llets i espantat. Al sortir per la porta em trobo amb un munt de gent a la plaça mirant cap amunt, em giro i veig unes flamarades bastant xungues consumint el pis del costat... m'assec al banc i truco al guali... em desmonto per moments perquè veig que allò cada vegada va a més, i els bombers encara no han arribat.

En qüestió de minuts arriben els apagafocs. Pujen per les escales i pel balcó. Ho apaguen. Se m'haurà cremat l'habitació? incertesa. No ens deixen pujar. Primer ens agafen les dades a tots: nom, cognoms i telèfon. Venen els bombers a parlar amb nosaltres. Moment crític.

-Cap de bombers: "El foc ja està apagat, creiem que no hi ha danys a l'estructura, però de totes maneres ara vindrà l'arquitecte municipal a mirar-se les bigues. Aquesta nit aneu a sopar tots junts, perquè parlant clar, en aquestes situacions acostuma a llepar algú. Aixo passa a les 3 de la matinada i us hi quedeu." -En aquest moment el espinazo del diablo em recorre l'esquena fins al cervell i em poso a plorar.

Despres d'això entro al pis i veig que el nostre només està fumat de l'entrada, però no hem perdut res. Tot ha qudat en un bon ensurt.

P.S: el pitjor de tot: els veins tenien una estufa de butà i gas natural. Així que n'hi ha per refelxionar una mica. Aquest post potser no l'hauria escrit mai...

15 Comments:

Blogger República B612 dijo...

Aprofitem doncs que aquest cop la sort s'ha portat força bé! Faig Festa Major per cel·lebrar que hagis pogut escriure aquest post. El següent sopar el fem al costat de casa de l'Acebes (p.ex.), per si tenim efecte catalitzador. :)

6:03 p. m.  
Blogger luca brasi dijo...

weno nen! kina llet...
si m'hagués passat a mi ja podria venir el monillos, els bombers i el solana ....jo "hivernu".
xò mira la sort no està sempre de cara...aprofitu!!!!

7:14 p. m.  
Blogger sr. sike dijo...

Fire in the ¿disco?

Nano, de quin sustu em vas treure al respondre'm al telèfon! Una cosa més a explicar, you know. Si no t'ha matat t'ha fet més fort.

12:53 a. m.  
Blogger n3fen dijo...

si tius! ara ja està tot, i ja estic dormint allà i tal... els paletes ja estan treballant al pis del costat. la vida sigue... el que pasa es que ens tocara pintar, però ja li feia falta també...

9:03 a. m.  
Anonymous Anónimo dijo...

Mestre Nefen! Sóc el Quim ( sí, sí el veí incendiari pels que no ho em conegueu!) Hi no em facis dir com, he vingut a petar al teu blog!
Bé, només dir que el dia que tornem a estar instal.lats als pis, us convidarem a un macro-sopar per, com va dir el bomber "celebrar que el podeu fer!".
Apa, a cuidar-se i ja ens anirem veient pel pis que encara em de treure i netejar molta merda!
Ahhh... i passat quan vulguis per la Moderna que et convidaré a un Rom cremat! ( festival del humooorrr!)

Apa, a cuidar-se!

9:26 p. m.  
Anonymous Anónimo dijo...

PD: I gràcies per com us esteu portant tant tu com el Güali! S'agraeix que en aquests moments la gent et doni un cop de mà!

9:31 p. m.  
Blogger n3fen dijo...

ostia quim! mai m'hauria pensat que llegiries això! i tant si el fotrem el sopar!!! i respecte a la oferta del rom cremat... em conformo amb un "flameado de moe" (me parto de la risa :) Salut! i ja ho sabeu, només heu de trucar a la porta si us falta qualsevol cosa.

11:52 p. m.  
Anonymous Anónimo dijo...

be water my friend!

7:44 a. m.  
Blogger sr. sike dijo...

martí... said...
be water my friend!


xD

6:44 p. m.  
Blogger n3fen dijo...

venga.. que no pare la fiesta :)

6:50 p. m.  
Anonymous Anónimo dijo...

Tot això que esteu dient, és una cortina de fum!

1:26 p. m.  
Blogger n3fen dijo...

així m'agrada, tireu més llenya al foc!
ja està bé noooooo serà estiu i encara haurem d'aguantar conyes...

3:27 p. m.  
Blogger sr. sike dijo...

i és sortir del foc per caure a les brases..

1:44 p. m.  
Anonymous Anónimo dijo...

Em teniu negre!

9:11 p. m.  
Anonymous Anónimo dijo...

jo per contra casi cremu la meva de casa una vegada amb el problema que comporta aixo quan vius sol, les parets son de mig metre de gruix i no tens veins ni a dalt ni sota
però be no va pasar res

narrat: http://alafabrica.com/?p=269

xDDD

9:44 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home