n3fen's blog

lunes, mayo 29, 2006

Divendres 2 de Juny @ LaMODERNA

Bé, primer de tot disculpes per tenir això tan abandonat. Des d'aquí felicito a l'equip redactor de l'aixonoesunacollaniesres per la seva persistència i regularitat en l'actualització del blog. D'altra banda també crec necessari insistir al B612 i en Shard que actualitzin el seu blog.

Bé, tot això per dir-vos que aquest divendres 2 de juny estic posant música a la moderna. Ja sé que últimament allò s'està convertint en un antraco de mala mort, així que potser que fem algo al respecte.



Recomanacions:

- Porteu escafandra, els que en tingueu. Estic pensant molt seriament la possibilitat de llogar escafandres aquest estiu.

- Si teniu ulleres de natació i/o submarinisme també val.

- Veniu aviat i així evitareu ser engolits pel forat negre del TABACUS, que m'han dit que el deixen anar per allà la 1:30 o 2 de la matinada.

Apa, si teniu humor i preferiu sortir abans que quedar-vos estudiant, ja ho sabeu.

P.D: Us acabaran suspenent igual, així que...

4 Comments:

Blogger República B612 dijo...

Jeje! L'altre dia parlàvem amb el Solà de portar ulleres i tub de submarinista. Qui més qui menys en té a casa. Si ens presentem una quants així podria fer maco! XD Pel que va a l'actuliatzació del blog, sens dubte l'aixonoesunacollaniesres és admirable. Tb cal dir que darrerament estic aportant molt de material que podria posar al meu blog i he escullit donar-lo a la comunitat. XD I tot i així, no fa gaire he penjat coses noves... Salut!

12:01 p. m.  
Blogger República B612 dijo...

Més coses:

- Porto un dia estudiant i ja no puc més.

- Necessito sortir i veure gent, sisplau!

- La tia de la foto que es llepa els dits s'està tocant... oi? Mmmmmm

12:03 p. m.  
Anonymous Anónimo dijo...

estic d'acord amb vatrus! proposo que divendres ens presentem a la moderna amb ulleres i tub de submarinista. pot fer patxoca!

6:56 p. m.  
Blogger n3fen dijo...

jo em sembla que tinc per casa una mascarilla d'aquestes de pintor, rollo michael jackson...

10:45 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home